Edmund McMillen tarafından geliştirilen ve indie oyunların popülerleşmesinde büyük katkıları bulunan The Binding of Isaac: Rebirth'in iOS üzerinden yayınlanma girişimi, Apple'ın politikalarına takılmış gibi gözüküyor. Oyunun dağıtımcısı Nicalis de Twitter üzerinden Apple'ı pek de kurumsal olmayan bir dille eleştirirken, oyunun "çocuklara yönelik şiddet içermesi sebebiyle" reddedilmesini saçmalık olarak niteledi.



The Binding of Isaac'in Flash temelli olan ilk oyununda küçük bir çocuğu canlandırıyor ve bizi doğramaya çalışan annemizden kaçmaya çalışırken yatak odamızda mahzene uzanan bir geçit bulup, annemizden de büyük problemlere doğru yelken açıyorduk. Son derece geniş bir eşya sistemine ve oldukça zor bir oynanışa rağmen oyun müthiş tutmuş, devam oyunu Rebirth de ilk oyunun başarısını daha da yukarılara taşımıştı.

Bir diğer ilginç nokta ise ne yapımcı McMillen, ne de dağıtımcı Nicalis'in oyunun iOS sürümünü asla resmi olarak duyurmamış olması.